Bijna zover.. - Reisverslag uit Lobith, Nederland van lindasteltjes - WaarBenJij.nu Bijna zover.. - Reisverslag uit Lobith, Nederland van lindasteltjes - WaarBenJij.nu

Bijna zover..

30 Januari 2017 | Nederland, Lobith

Over iets meer dan een week vertrek ik voor een aantal maanden naar Curaçao om daar stage te gaan lopen op een MBO school in Willemstad. Ik heb geen idee wat me te wachten staat maar dit komt vast goed. Bijna alle voorbereidingen heb ik getroffen. Ik heb een studio gehuurd in Willemstad op een complex met 85 studio's/ kamers met een zwembad. Ook huur ik samen met een medestudent een auto. Via dit blog ga ik mijn ervaringen delen met jullie. Als je interesse hebt om mij blogs te lezen kun je je inschrijven zodat je een berichtje ontvangt als ik een blog heb geplaatst.

Groetjes,
Linda

• 31 Januari 2017 - 11:17

Kees-Jan:

Hallo Linda,
    Goede reis en veel succes! Blijf ons op de hoogte houden van je avonturen daar.
    Kees-Jan
    PS voeg je docenten aan de mailinglist toe!